Eilen illalla oli viimeiset viralliset BH-treenit ennen lauantain koetta. Kouluttajan kehoituksesta suoritettiin rata kuin koetilanteessa. Onnihan osasi. Ainoa asia mihin koe voi kaatua, on minä. En välttämättä osaa kävellä suoraan tai laskea numeroita viiteenkymmeneen. Koekaaviohan pitäisi muistaa ulkoa... Hymy Onni esitteli upeaa paikallaoloa, vaikka Alli vähän kävi siinä ympärillä vetämässä hepulia ja heiluttamassa häntäänsä. On se niin hieno kaveri. Tai sitten niin laiska ettei se jaksa liikkua... Kotona minua odotti palkkiona tuoreita korvapuusteja, nam!

1287657023_img-d41d8cd98f00b204e9800998e Muiden suorituksia ihaillessa

Pitkään olen halunnut jo jonkin gore-tex-tyyppisen puvun, mutta en ole raaskinut. Haglöfsin tai Haltin takki irtoaa vasta jollain 300-500 eurolla. Siis sellainen jonka haluaisin. Löytyisihän jostain varmasti vähän edullisemminkin, mutta ne eivät ole välttämättä niin miellyttävän näköisiä. Nyt olen kallistumassa Hurtan ulkoiluasuun. Olen tällaisen parilla kaverilla nähnyt ja ovat kehuneet ihan toimivaksi. Hintakin on alhaisempi kuin noilla varsinaisilla merkkituotteilla. Ja mikä hienointa, noissa on ihan kunnon heijastimetkin. Myyvin mainoslause lienee: "kätevä hihatasku kakkapusseille". Ja niitähän menee! Väreinä taisi olla musta, ruskea ja tummempi vihreä.

 

HurttaPro_unisex_takki_musta.jpg


HurttaPro_unisex_housut.JPG